Aleksanders Skoleoppgaver

Her kommer skoleoppgavene mine fra Westerdals utover året.

tirsdag, oktober 31, 2006

En kort presentasjon av meg selv

Hei. Mitt navn er Aleksander Hoel. Jeg er født og oppvokst i Oslo, og er 23 år.
For tiden går jeg på en skole som heter Westerdals School of Communication, men har også en bachelorgrad i Pedagogikk.

Jeg må ærlig innrømme at jeg har en del fordommer mot blogging og sånt, men nå er jeg her altså selv. Dette er egentlig ikke fordi jeg har så veldig lyst, men fordi skolen krever det. Her kan vi legge ut alt vårt arbeid, og sånn sett er det jo en bra ting.

Til de av dere på skolen som også måtte lese dette: Jeg er ikke så flink ennå, slik at alle notater og oppgaver har ikke kommet fram. Men jeg skal gi det en sjanse, og kanskje det blir mer spennende ting her etterhvert.

Aleks