Aleksanders Skoleoppgaver

Her kommer skoleoppgavene mine fra Westerdals utover året.

tirsdag, mars 13, 2007

Ekfrase. Skriv tekst til bilde


Vi skulle finne et bilde, og skrive en tekst til det.
Jeg valgte; After the party- Andy Warhol

Til dere som var på festen min forrige fredag sorry for at jeg ikke ba dere andre asså men jeg hadde ikke plass på en måte så jeg måtte velge hvem som skulle komme og sånn det var ikke fordi jeg ikke ville ha deg der Kristine men det kan vi ta i friminuttet jeg vil ikke være kjip liksom men det ble stjælt et kamera tror det var et sånt Kannon eller no og det var ikke mitt for det var pappa sitt og det er skikkelig kjipt fordi jeg ikke veit hvem det var som gjorde det og da sier pappa at jeg må betale for det og jeg har jo ikke gjort det, og det skjønner ikke han og alt er bare dritt kan dere ikke si hvem det er da i hvert fall så skal jeg ikke bli sur eller noe jeg lover for nå er pappa dritsur på meg selv om jeg liksom prøver å forklare han det men han skjønner jo ingenting og han sier vi kan spleise hvis det ikke var meg.

Kan vi det?